АТ «АДК - Клімаў» і ААТ «Аршанскі авіярамонтны завод» прыступілі да сэрвісным абслугоўванні рухавікоў ТВ3-117 / ВК-2500
АА «ОДК – Клімаў» і ААТ «Аршанскі авіярамонтны завод» прыступілі да практычнай рэалізацыі пагаднення падпісанага ў рамках правядзення Міжнароднай выставы шрубалётнай індустрыі HeliRussia -2021 і кантракта на суправод жыццёвага цыкла рухавікоў тыпу ТБ3-117/ВК- 2500 у сэрвісным цэнтры сярэдняга рамонту на вытворчых пляцах нашага завода, падпісанага падчас працы Міжнароднага аэракасмічнага салона МАКС-2021.
Пры падпісанні гэтых важных дакументаў, што забяспечваюць упэўненасць эксплуатантаў шрубалётнай тэхнікі, перадусім у Рэспубліцы Беларусь, у забеспячэнні ўчаснай і аператыўнай тэхналагічнай падтрымкі, кіраўнікі прадпрыемстваў адзначылі:
«Для нас важна забяспечыць якасны суправод нашых рухавікоў у эксплуатацыі, бо ад гэтага залежыць бяспека лётаў. З дапамогай калегаў з Аршанскага авіярамонтнага завода мы зможам цалкам пакрыць патрэбы Рэспублікі Беларусь у сярэднім рамонце рухавікоў шрубалётаў і выбудаваць эфектыўную сістэму сэрвіснага абслугоўвання рухавікоў, што дазваляе падтрымваць лётную прыдатнасць шрубалётнага парка», - адзначыў выканаўчы дырэктар АТ «ОДК-Клімаў» Аляксандр Ватагін.
«Сёння зроблены першы і самы важны крок. Сусветнае вядомы завод «ім. Клімава» упершыню на тэрыторыі Рэспублікі Беларусь пазначыў сваю рэальную вытворчую наяўнасць. Дадзены праект яшчэ раз пацвердзіць кожнаму Заказцу, што брэнд «Клімаў» гэта не толькі вытворчасць і рэалізацыя рухавікоў, але і сталая сусветная падтрымка Эксплуаитантов на ўсім жизненом цыклі, гэта аператыўнасць выканання прац і эканамічная эфектыўнасць. Мы вельмі рады і ганарлівыя, што «ОДК-Клімаў» выбраў менавіта наш завод як свайго партнёра», - падкрэсліў генеральны дырэктар ААТ «Аршанскі авіярамонтны завод» Павел Случак.
Рэалізацыя дарожнай карты па арганізацыі сэрвіснага цэнтра на базе нашага прадпрыемства складаецца з вызначэння тэхнічнага стану рухавікоў, аднаўлення рухавікоў па тэхналогіі сярэдняга рамонту ў часткі замены пашкоджаных дэталяў кампрэсара, замены/рамонту турбіны кампрэсара і паліўнага калектара, а таксама замены якія пакрываюць дыскаў у забеспячэнне павелічэння міжрамонтнага рэсурсу і тэрміну службы.
Сярэдні рамонт забяспечыць аднаўленне працаздольнасці рухавіка пры ўзнікненні няспраўнасці да выпрацавання ўсталяванага рэсурсу.